دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید آی آر ۷رسی

 

عنوان فارسی مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله:
  • برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf بر روی عنوان انگلیسی مقاله کلیک نمایید.
  • برای خرید و دانلود آی آر ۷رسی آماده با فرمت ورد، روی عنوان فارسی مقاله کلیک کنید.

 

 

مشخصات و وضعیت آی آر ۷رسی این مقاله (Word)
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش و فونت ۱۴ B Nazanin ۱۵صفحه
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است  
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه نشده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه شده است  
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه به صورت عکس درج شده است  
منابع داخل متن به صورت فارسی درج شده است  

 


 

چکیده

۱٫ مقدمه

۲٫ موجوديت‌هاي مورد استفاده

۳٫ معماری عمومی

۴٫ به دست آوردن پارامترها

۴٫۱٫ معماری کلی از ماژول های نرم افزار

۴٫۲ . طبقه بندی كاراكتر ویروسی پیام (ماژول نرم افزاري ۱)

۴٫۲٫۱٫ معماری

۴٫۲٫۲٫ نمونه‌ي كاربردي

۴٫۳٫ توصیف ويژگي‌هاي پیام از دیدگاه کاربران (ماژول نرم‌افزاري ۲)

۴٫۴٫ تعیین گروه هدفي از كاربران (ماژول نرم افزاري ۳)

۴٫۵٫ تعیین کاربر (PU):

۴٫۶٫ استفاده از PU و PM در یک دولت الکترونیکی به عنوان یک مکانیسم بازخورد

۵ . مطالعه‌ي موردي – داده‌هاي مفيد براي فاريند دولت الكترونيك # = {“ACTA}

۵٫۱ . تعيين پارامترهاي PM و PU . تفسير

۶٫ نتیجه گیری


  • بخشی از ترجمه:

 

۶٫ نتیجه گیری

در این کار ما یک تعریف از چارچوب کلی برای ایجاد مدل های کسب وکار الکترونیکی در دولت الکترونیکی پیشنهاد كرده‌ايم. در این زمینه، موجوديت‌هاي ارائه شده توسط رسانه های اجتماعی را تعریف كرده و برای به دست آوردن دو پارامتر اساسی (هسته‌اي) يك روش‌شناسي تعريف كرديم. اولین پارامتر( PM )نشان دهنده متن هایی است که از یک کاربر به دیگری ارسال مي‌شوند و در تنظیم اين پيام‌ها ظاهر می شود. ما در نتايج خود،‌ بعد از اثر پيام بر كاربران و نوع پيام، به طبقه‌بندي‌هايي دست يافتيم. پارامتر دوم ( PU ) اطلاعات مربوط به کاربران را تركيب كرده و طبقه بندی آنها را با توجه به نفوذ در شبکه های اجتماعی امكان‌پذير مي‌سازد. نتايج ما مبتني بر نتايجي هستند كه در دوره ۶ ماه در پایان سال ۲۰۱۲ به دست آمدند. يك نتيجه‌گيري كه از اين نتايج حاصل مي‌َشود اين است كه ما با استفاده از این پارامترها می توانیم یک مدل برای جمع آوری بازخورد از توده های مردم از طريق رسانه‌هاي اجتماعي ایجاد کنیم. شما می توانید به سوالاتي از اين قبلي پاسخ دهید : ” نظر شهروندان درباره قانون موجود چیست؟” یا ” نظر شهروندان درباره‌ي يك پروژه‌ي قانوني كه مورد بحث عموم است، چيست؟” و کاربران، با يك عامل نفوذ، به عناصر کلیدی حمایت از اين بحث‌ها تبديل مي‌َشوند. ما پیشنهاد می کنیم كه وقتي امكان دارد که به طور فیزیکی جوامع مورنظر را تعیین كنيد، برای گسترش پژوهش، مكان جغرافیایی را وارد کنید.


 

 

تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد

 

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید آی آر ۷رسی

 

عنوان فارسی مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله:
  • برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf بر روی عنوان انگلیسی مقاله کلیک نمایید.
  • برای خرید و دانلود آی آر ۷رسی آماده با فرمت ورد، روی عنوان فارسی مقاله کلیک کنید.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

خرید آی آر ۷رسی مقاله با فرمت ورد