دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید آی آر ۷رسی

 

عنوان فارسی مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله:
  • برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf بر روی عنوان انگلیسی مقاله کلیک نمایید.
  • برای خرید و دانلود آی آر ۷رسی آماده با فرمت ورد، روی عنوان فارسی مقاله کلیک کنید.

 

مشخصات مقاله انگلیسی (PDF)
سال انتشار مقاله ۲۰۱۷
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۱۹صفحه با فرمت pdf
رشته های مرتبط با این مقاله فلسفه
گرایش های مرتبط با این مقاله زیبایی شناسی
مجله مربوطه مجله مسائل و تحقیقات – A Journal of Issues and Research
دانشگاه تهیه کننده دانشگاه ایلینوی در اربانا-شمپین
رفرنس دارد
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت Taylor & Francis
نشریه تیلور و فرانسیس  taylor and francis

 

مشخصات و وضعیت آی آر ۷رسی این مقاله (Word)
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش و فونت ۱۴ B Nazanin ۱۶صفحه
درج فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه به صورت عکس به صورت فارسی درج شده است

 


موانع موجود بر سر راه ارتباط محاوره ای

ارتباط با مخاطب

مسائل اخلاقی

بخش آخر: عادات ذهن

 

  • بخشی از ترجمه:

بخش آخر: عادات ذهن در بحث مربوط به درس هایی که تعامل با هنر می تواند به محققان کیفی بیاموزد، مفهوم عادات ذهن به ذهن انسان خطور می کند. بارتون همکاران( بارتونف هارویتز و ادبلس ۱۹۹۹) در مطالعه خود بر روی تاثیر فرصت های یادگیری در برنامه های درسی هنر بر روی نگرش های عمومی و یادگیری اکادمیک دانشجویان، طیف وسیعی از مهارت ها را یافتند. این مهارت ها شامل توانایی تصور دیدگاه های مختلف مربوط به ایده و مسئله و کار نسبت به راه حل و یا توانایی تاکید ادراک بر ابعاد خاص تجربه و حفظ تاکید بر دوره زمانی است. ظهور مهارت های هنری در رشته های دیگر در زمینه هایی مشاهده شده است که نیاز مبرمی به سازمان دهی و ایجاد نگرش از حیث انواع مختلف تجربه ها وجود داشت و یا زمانی که یادگیری شامل مالکیتف همدلی و مشارکت با سایرین است. بارتون و همکاران مهارت های توسعه یافته از طریق تعامل با هنر را به صورت عادات ذهن، مصاحبه حالت های شهودی، عملی و منطقی که از مشخصه بارز یادگیری هنر است مفهومی کردند. بحث من در زمینه تحقیق مبتنی بر زیبایی شناسی متمرکز بر تجربه های هنری نیز مفهومی شده است. این مفهوم مربوط به انتقال ساده نیست بلکه مربوط به تقویت عادات ذهن، و تعامل عاطفی و شناختی در ارتباطات سه بعدی در فاصله زیبایی شناختی می باشد.

 


  • بخشی از مقاله انگلیسی:

 

Epilogue: Habits of Mind In discussing the lessons that engagement with art can teach qualitative researchers, the concept of habits of mind comes to mind. In their study of the impact of learning opportunities in the art curriculum on students’ academic learning and general attitudes, Burton et al. (Burton, Horowitz, & Abeles, 1999) found a variety ofskills and dispositions. These included the ability to imagine different vantage points of an idea or problem and to work toward a solution; or the ability to focus perception on particular aspects of experience and to sustain this focus over a period of time. The appearances of arts competencies in other disciplines was found in contexts when there was a need to structure and organize thinking in light of different kinds of experiences; or where learning involved task persistence, ownership, empathy, and collaboration with others. Burton and her colleagues conceptualized the competencies developed through engagement with the arts as habits of mind, the interweaving of intuitive, practical and logical modes of thought that characterize arts learning. My own discussion of aesthetically based research centering on arts experiences is conceptualized in the same spirit. It is not about a simple transfer, but rather focuses on the cultivation of habits of mind, affective and cognitive, engaging in three dimensional connections within aesthetic distance.

 


 

 

تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد

 

 

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید آی آر ۷رسی

 

عنوان فارسی مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله:
  • برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf بر روی عنوان انگلیسی مقاله کلیک نمایید.
  • برای خرید و دانلود آی آر ۷رسی آماده با فرمت ورد، روی عنوان فارسی مقاله کلیک کنید.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

خرید آی آر ۷رسی مقاله با فرمت ورد