دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید آی آر ۷رسی

 

عنوان فارسی مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله:
  • برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf بر روی عنوان انگلیسی مقاله کلیک نمایید.
  • برای خرید و دانلود آی آر ۷رسی آماده با فرمت ورد، روی عنوان فارسی مقاله کلیک کنید.

 

مشخصات مقاله انگلیسی (PDF)
سال انتشار مقاله  ۲۰۱۲
تعداد صفحات مقاله انگلیسی  ۱۱صفحه با فرمت pdf
رشته های مرتبط با این مقاله مهندسی مکانیک و هوافضا
گرایش های مرتبط با این مقاله تبدیل انرژی، مکانیک سیالات و آیرودینامیک
مجله مربوطه مجله تحليل و پيشگيری از خرابی – Journal of Failure Analysis and Prevention
دانشگاه تهیه کننده گروه مهندسی هوا فضا، دانشکده علوم و فنون جدید، دانشگاه تهران، ایران
کلمات کلیدی این مقاله توربین گازی، دیسک کمپرسور، خرابی، ترک، خستگی سایشی
رفرنس دارد
شناسه شاپا یا ISSN ISSN ۱۸۶۴-۱۲۴۵
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در سایت Springer
نشریه اسپرینگر springer3

 

مشخصات و وضعیت آی آر ۷رسی این مقاله (Word)
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش و فونت ۱۴ B Nazanin ۲۰صفحه
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه شده است
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه نشده است
ترجمه متون داخل جداول ترجمه نشده است
ترجمه ضمیمه ترجمه شده است
ترجمه پاورقی ترجمه شده است
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است
منابع داخل متن به صورت عدد درج شده است

 


 

چکیده

مقدمه

شرح حادثه و تحلیل خرابی

شرح حادثه

تحلیل خرابی

تعمیر

تحلیل جریان سیال

روش عددی

تحلیل جریان بین سه فاز آبشار کمپرسور محوری ساده

نتایج و بحث

نتيجه‌گيری‌

 


  • بخشی از ترجمه:

 

نتيجه‌گيری‌

نتیجه‌گیری‌های اصلی این تحقیق عبارتند از: ۱٫ میکروفراکتوگرافی با استفاده از SEM نشان داد که علت اصلی آغاز ترک‌خوردگی از نواحی کام و زبانه دیسک پدیده خستگی سایشی، و علت انتشار ترک هم بارگذاری اعمالی ناشی از خستگی بود. ۲٫ با انجام تحلیل‌های CFD بصورت کیفی مشخص شد که تنها جداسازی کل تیغه‌های گردنده فاز ۱ برای تعمیر کمپرسور از طریق جداسازی تیغه امکان‌پذیر است. ۳٫ فرآیند تعمیر اجراشده منجر به افت ۲۱ درصدی توان خروجی شد بدون اینکه هیچ ناپایداری عملیاتی شدیدی در واحد توربین گازی اتفاق بیفتد.

 


  • بخشی از مقاله انگلیسی:

 

Conclusions

The main conclusions obtained from this research are 1. Micro-fractography using SEM demonstrated that the main cause of crack initiation from the disk dovetail regions was the fretting fatigue phenomenon, and the crack propagation was due to the fatigue loading applied. 2. It was qualitatively found by CFD analyses that only the removal of the entire rotor blades of the stage 11 might be allowable for repairing the compressor by blade removal. 3. The applied repair process led to the output power loss of actually 21% without any severe operational instability in the gas turbine unit.

 


 

 

تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد

 

 

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید آی آر ۷رسی

 

عنوان فارسی مقاله:
عنوان انگلیسی مقاله:
  • برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf بر روی عنوان انگلیسی مقاله کلیک نمایید.
  • برای خرید و دانلود آی آر ۷رسی آماده با فرمت ورد، روی عنوان فارسی مقاله کلیک کنید.

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

خرید آی آر ۷رسی مقاله با فرمت ورد